فقط دو دقیقه وقت تلف شده/ داور نگذاشت رئال پنج تایی شود!

ورزش سه دوشنبه 07 آبان 1403 - 16:33
در بارسلونا معتقدند سانچز مارتینز چهار دقیقه از زمان اضافه ال کلاسیکو کم کرد و به این ترتیب شانس رسیدن بارسا به گل پنجم را گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، موندودپورتیوو نوشت، داور تنها دو دقیقه در ال کلاسیکو وقت تلف شده اعلام کرد در حالی که باید شش دقیقه می‌ گرفت: یک دقیقه برای هر یک از چهار گل در نیمه دوم و دو دقیقه دیگر برای چهار تعویض (نیم دقیقه برای هر کدام).

در ال کلاسیکویی که روز شنبه بین رئال مادرید و بارسلونا برگزار شد، داور مورسیایی، خوزه ماریا سانچز مارتینز، تنها دو دقیقه زمان اضافه اعلام کرد در حالی که بارسا به دنبال گل پنجم بود. دقیقاً 50 سال پس از نتیجه ای که یوهان کرویف و هم‌تیمی‌هایش در سال 1974 در همان ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رقم زدند.

2101805

نارضایتی در میان هواداران بارسلونا مشهود است، زیرا داور باید به بازی شش دقیقه اضافه می‌کرد، همانطور که از زمان شروع این قانون در جام جهانی قطر 2022 و اجرایی شدن آن در لالیگا فصل قبل الزامی شده است.

این شش دقیقه زمان اضافی به دو دلیل باید اعمال می شد: یک دقیقه برای هر یک از چهار گل زده شده در نیمه دوم و دو دقیقه دیگر برای چهار تعویض (نیم دقیقه برای هر کدام). اما سانچز مارتینز چهار دقیقه را به نفع رئالی‌ها ذخیره کرد.

علاوه بر این، یادآوری اقدام اوندیانو ماینکو، در 2 می 2009 اجتناب‌ناپذیر است. با نتیجه 2-6 به نفع بارسا در برنابئو و در حالی که مادریدی ها که تسلیم شده بودند و می‌توانست گل‌های بیشتری دریافت کند، داور سه ثانیه پس از 90 دقیقه سوت پایان را زد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.