صعود محمدعلی گرایی و محمدی به یکچهارم؛ حذف ناباورانه محمدرضا

صدا و سیما دوشنبه 07 آبان 1403 - 16:47

پیروزی مقتدرانه محمدعلی گرایی در دور نخست؛ شکست ناباورانه محمدرضا

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج نمایندگان کشورمان در دور مقدماتی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در اوزان غیر المپیکی تاکنون به شرح زیر است:


در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۴ و ضربه فنی گئورگی توخادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد با مانوئل خاچاتریان از ارمنستان روبرو خواهد شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر داستان کادیروف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم پایانی شد.

 

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی دارنده نشان‌های طلای جهان و المپیک در دور نخست ناباورانه و با نتیجه دور از انتظار ۱۱ بر ۳ برابر بنیامین پیک کشتی گیر نه چندان نام آشنای آمریکایی نتیجه را واگذار کرد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، گرایی از دور رقابت ها کنار رفت. 

 

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر روهیت داهیا از هند را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۲ از سد میهایل برادو از مولداوی گذشت و راهی مرحله یک چهارم پایانی شد..

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.