شکایت بیرانوند و هیئت مدیره پرسپولیس؛ دنباله‌دار شدن یک جنجال بزرگ

عصر ایران دوشنبه 07 آبان 1403 - 17:21
ماجرای اختلافات بین علیرضا بیرانوند و هیئت مدیره سابق باشگاه پرسپولیس همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد به این زودی‌ها پایان نخواهد یافت.

در پرونده شکایت اعضای سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند، اتفاق عجیبی رخ داده است.

به گزارش فارس، پس از اظهارات علیرضا بیرانوند، اعضای سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از این دروازه‌بان شکایت کردند.

بیرانوند مدعی شده بود که نه تنها جریمه ۲۰ میلیارد تومانی بابت فسخ قراردادش با پرسپولیس را نمی‌دهد بلکه مبلغی را که به عنوان شیرینی به برخی از اعضای هیات مدیره این باشگاه جهت وارد کردن یک الحاقیه به قراردادش پرداخت کرده را هم می‌گیرد!

این اظهارات باعث شد تا اعضای سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از این دروازه‌بان ملی‌پوش شکایت کنند و حالا خیلی‌ها منتظر هستند تا نتیجه این شکایت مشخص شود.

عنوان شکایت اعضای سابق هیات مدیر پرسپولیس در این پرونده افترا و نشر اکاذیب عنوان شده و آنها مدعی هستند که چنین مسئله‌ای وجود نداشته است؛  هر چند که بیرانوند بعد از آن در مصاحبه‌ای اعلام کرد که به دلیل عصبانیت و فشاری که روی او بوده این صحبت‌ها را مطرح کرده است.

در این باره نکته عجیبی وجود دارد و آن اینکه شکایت اعضای سابقه هیات مدیره پرسپولیس از این بازیکن نه در دادسرا بلکه در شورای حل اختلاف در حال بررسی است! 

با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که این پرونده به شورای حل اختلاف رفته تا بتوانند با حل اختلاف و کدخدا منشی این پرونده را ببندند؛ البته در صورتی که توافق در این پرونده در شورای حل اختلاف به وجود نیاید آن وقت این پرونده به دادسرا ارجاع خواهد شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.