اهدای یک دستگاه پیکان وانت به جبهه مقاومت از طرف یک شهروند بابلی | ویدئو

همشهری آنلاین دوشنبه 07 آبان 1403 - 18:03
شهروند ولایتمدار شهر بابل، با اقدام بی‌بدیل، خودروی خود را به جبهه مقاومت اهدا کرده و این ایثار ناب، نمایانگر اراده و اعتقاد راسخ مردم به ارزش‌های انقلاب و همراهی با مردم فلسطین و لبنان است.

به گزارش همشهری آنلاین، علی علیزاده، مغازه‌دار با انصاف و خیر شهرک شهیدان بذری بابل، یک دستگاه وانت خود را برای کمک به ستمدیدگان غزه و لبنان اهدا کرد.

وی درباره اقدامش گفت؛ امیدوار است بتواند در این مسیر قدمی بردارد و به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کند.

او از خداوند خواست که تلاش‌های همه کسانی که در این مسیر از مال و جان خود می‌گذرند، مورد قبول قرار گیرد و به آنها توفیق دهد.

این خیر بابلی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همت و غیرت مردم، بتوانند در این مسیر گام‌های مؤثری بردارند و به حمایت از مردم مظلوم ادامه دهند.

سردار برسلانی، جانشین سپاه کربلا مازندران، نیز در این زمینه گفت: این اقدام در پاسخ به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد و حمایت از جبهه مقاومت صورت گرفته است.

وی گفت: آقای علیزاده با وجود نیازهای شخصی‌اش، تصمیم به تقدیم خودرو خود به جبهه مقاومت گرفته است.

مهرداد بابایی، فرمانده بسیج ناحیه شهرستان بابل، نیز در سخنانی به حمایت مردم این شهرستان از جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: مردم غیور و ولایت‌مدار بابل در پاسخ به فرمان مقام معظم رهبری، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم مظلوم غزه و لبنان کرده‌اند. این کمک‌ها شامل طلا، جواهرات و حتی خودرو بوده که نشان‌دهنده عزم و اراده مردم در این راستا است.

بابایی همچنین به برگزاری همایش‌ها و حضور فعال مردم، به ویژه خواهران و مادران، در پایگاه‌های بسیج اشاره کرد و از مشارکت مردم در ارائه اجناس ضروری مانند برنج، پتو و سایر ملزومات مورد نیاز جبهه مقاومت قدردانی کرد.

وی در پایان تأکید کرد که این جهاد ادامه دارد و امیدوار است که با مشارکت‌های بیشتر، مردم بتوانند کمک شایانی به جبهه مقاومت کرده و در تسریع نابودی رژیم صهیونیستی مؤثر باشند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.