واکنش ها در ترکیه به اقدامات جنایتکارانۀ رژیم صهیونیستی در منطقه

صدا و سیما دوشنبه 07 آبان 1403 - 18:17

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، از آنکارا، با همزمانی حمله تروریستی به سازمان هوا و فضای ترکیه در آنکارا به دست گروههای تروریستی تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به ایران ، مقامات و رسانه های ترکیه با ارتباط دادن این دو حادثه تروریستی ، اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونسیتی در منطقه را محکوم کردند. 
وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران ، نسبت به سیاست های جنگ طلبانه رژیم صهیونیستی در منطقه به پشتیبانی ایالات متحده آمریکا هشدار داد. 
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در شهر هاتای جنوب این کشور ضمن محکوم کردن اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و ابراز همدردی با ملت و حکومت ایران گفت : رژیم صهیونیستی اسرائیل در صدد شعله ور کردن آتش جنگ در منطقه است.
کارشناسان و تحلیلگران سیاسی ترکیه بر این باورند در شرایط کنونی ماجراجویی های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی کل منطقه و کشور ترکیه را نیز با تهدید جدی مواجه کرده است.
بیش از یک سال است مقرهای رژیم صهیونیستی در خاک ترکیه به حالت تعلیق درآمده و صهیونیست ها اتباع خود را از ترکیه فراخوانده اند.


اظهارات:
رجب طیب اردوغان: رییس جمهور ترکیه

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.