شاهین: مصدومیت بازیکنان ربطی به تمرینات من ندارد!

ورزش سه دوشنبه 07 آبان 1403 - 19:30
نوری شاهین، سرمربی دورتموند، مصدومیت پی در پی بازیکنان تیمش را مرتبط با برنامه های تمرینی خود نمی‌داند و آن را یک بدشانسی بزرگ قلمداد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهمترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان، فردا شب ولفسبورگ میزبان دورتموند خواهد بود.

دورتموند تا اینجای فصل برخلاف لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد خوبی در بوندسلیگا نداشته و حالا هواداران این تیم امیدوار به صعود تیمشان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی هستند.

نوری شاهین در کنفرانس خبری قبل از بازی دشوار تیمش مقابل ولفسبورگ در جام حذفی گفت: "تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و برای این دیدار سخت آماده هستیم. شکست مقابل آگزبورگ در بوندسلیگا، انگیزه بازیکنان برای جبران در این بازی را بیشتر کرده است.

ولفسبورگ یکی‌ از تیم‌های خوب این فصل بوندسلیگا بوده و در بازی فردا از حمایت هوادارانش بهره مند خواهد بود بنابراین باید با تمام تمرکز مقابل آنها به میدان برویم. یک اشتباه کوچک ممکن است منجر به حذفمان شود."

2064425

دورتموند تا اینجای فصل نزدیک به هفت بازیکن مصدوم دارد و به احتمال زیاد هیچ کدام از آنها در بازی مقابل ولفسبورگ حضور نخواهند داشت. در همین خصوص، خبرنگاری از شاهین درمورد اینکه آیا روش تمرینی تیم ایراد دارد که درصد مصدومیت بازیکنان تا این اندازه بالا رفته پاسخ داد: "مصدومیت بازیکنان ما ربطی به تمرینات ندارد. اگر هشت مورد مصدومیت عضلانی داشتیم، آنگاه می‌شد آن را به تمرینات تیم ربط داد.

این اتفاق ممکن است برای هر تیمی رخ بدهد و یک بدشانسی بزرگ به حساب می‌آید و از این بابت باید اعتراف کنم مشکلات زیادی داریم."

شاهین درمورد احتمال حضور جولیان ریرسون، مارسل سابیتز و والدمار آنتون در بازی فردا گفت: "بعید می‌دانم هیچ کدام به این بازی برسند. با این حال بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند به عنوان جانشین در بازی فردا حاضر شوند و با احساس مسئولیت بالا برای موفقیت تیم بجنگند. می‌دانم که آنها انگیزه بالایی برای جبران نتایج اخیر در بازی مقابل ولفسبورگ دارند."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.