لوئیس دلافوئنته:/ دوست دارم توپ طلا به رودری یا کارواخال برسد

ورزش سه دوشنبه 07 آبان 1403 - 19:38
لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، امیدوار است یک بازیکن اسپانیایی به توپ طلای 2024 دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس دلافوئنته، ساعاتی قبل از مراسم توپ طلا در پاریس صحبت کرده و ابراز امیدواری کرد که این جایزه ارزشمند به یک بازیکن اسپانیایی بردی چون ترجیح او دنی کارواخال و رودری است.

او در پاسخ به این سوال که آیا اخباری مبنی بر شانس بالای رودری برای کسب توپ طلای امسال را شنیده یا نه، گفت:"شما فالگیر هستید؟ من هیچ نظری ندارم. هرکسی که برنده شود، با شایستگی برنده خواهد شد و اگر به من بگویید چه کسی را ترجیح می‌دهم، دوست دارم برنده رودری یا کارواخال اسپانیایی باشد. اما در هر صورت، هر کسی که برنده شود، من از این اتفاق خوشحال می‌شوم چون قرار است فوتبالیست بزرگی شود."

او درباره اینکه احتمال دارد پس از 64 سال توپ طلا نصیب یک فوتبالیست اسپانیایی شود گفت:"به همین دلیل است که برای فوتبال اسپانیا چیز باشکوهی خواهد بود. نشانه خوبی که سلامت فوتبال اسپانیا را نشان می‌دهد. همچنین سلامت بازیکنانی مانند رودری و کارواخال که در تیم ملی فرصت همکاری با آن‌ها را دارم."

2101886

او درباره اینکه شانس کسب جایزه بهترین مربی سال را دارد، گفت:"نیازی ندارم که برنده باشم اما در هر صورت من از قبل احساس می‌کنم برنده هستم. فکر می‌کنم خبر خوبی است، من اینجا خوشحالم، از فوتبال لذت می‌برم، در یک روز باورنکردنی و فراموش نشدنی. این روز جشن و شادی است."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.