رئیس اسرائیل: ضربه بزرگی را در آغاز جنگ دریافت کردیم

تابناک دوشنبه 07 آبان 1403 - 19:56

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر؛ الجزیره اعلام کرد، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد که برنامه محور مقاومت نابودی این رژیم است.

رئیس رژیم صهیونیستی با انتساب محور مقاومت به ایران، بیان کرد که این محور تلاش دارد اطمینان صهیونیست‌ها به ارتش، سرویس‌های امنیتی و سازمان‌های وابسته به کابینه این رژیم را از بین ببرد.

همچنین وی با اشاره به اینکه هدف محور مقاومت متزلزل‌نمودن اعتماد در جامعه صهیونیستی است، این اقدام را ضربه‌ای مهلک برای اقتصاد رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد که این موضوع به مهاجرت معکوس اسرائیلی‌ها خواهد انجامید.

«هرتزوگ» همچنین بدون اشاره به کشتار ده‌ها هزار فلسطینی در نوار غزه و رفتارهای وحشیانه صهیونیست‌ها با اسرای فلسطینی، نسبت به سلامتی اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه ابراز نگرانی کرد.

رئیس رژیم صهیونیستی بیان کرد: زمان اتخاذ تصمیمات شجاعانه و اقدام جدی و بدون تأخیر برای بازگرداندن اسرا حتی از طریق یک توافق مسئولانه فرا رسیده است.

هرتزوگ اذعان کرد که رژیم صهیونیستی در آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی ضربات مهلکی را از مقاومت دریافت کرده است.

رئیس رژیم صهیونیستی همچنین خواهان تشکیل کمیته‌ای مستقل برای تحقیقات عمیق و فراگیر در خصوص وقایع هفتم اکتبر سال گذشته میلادی شد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.