خوشحالی از اخراج تن‌هاخ: دخیا تعارف را کنار گذاشت (عکس)

ورزش سه دوشنبه 07 آبان 1403 - 20:08
داوید دخیا، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، از خبر اخراج اریک تن هاخ خوشحال است و این شادی را پنهان نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، این مربی هلندی روز دوشنبه توسط باشگاه منچستریونایتد برکنار شد. او صبح امروز به جلسه صبحگاهی در کارینگتون احضار شد و به او اطلاع دادند که دوران او به عنوان سرمربی به پایان رسیده است.

تصمیم برای برکناری این مربی پس از دو سال و نیم سرمربیگری گرفته شد. او پس از شکست 1-0 روز یکشنبه مقابل وستهام که باعث شد یونایتد به رده چهاردهم سقوط کند، کارش را از دست داد.

در میان واکنش‌های متفاوت به برکناری تن هاخ از هدایت یونایتد، به نظر می‌رسد که داوید دخیا از این تصمیم بسیار خوشحال شده است.

دخیا یک ایموجی انگشتان دست را منتشر کرد و به گزارش دیلی میل، مخاطب او اریک تن هاخ بود. این ایموجی معانی زیادی ندارد و بیشتر برای لذت بردن و شادی از یک اتفاق بکار برده می‌شود که انتشار آن از سوی دروازه‌بان سابق یونایتد بلافاصله پس از اخراج این مربی نمی‌تواند معنی دیگری داشته باشد.

2101892

دخیا زمانی که تن‌هاخ هدایت یونایتد را بر عهده گرفت، شماره یک یونایتد بود، او از ژوئن 2011 از اتلتیکومادرید به این تیم پیوسته بود. او از زمان پیوستن به این باشگاه انگلیسی چندین بار عنوان کرد علاقه دارد اسطوره باشگاه‌ شود اما این اتفاق نیفتاد.

این دروازه‌بان اسپانیایی به نقش خود زیر نظر دیوید مویس، لوئیس فن خال، ژوزه مورینیو و اوله گونار سولسشر و در ابتدا زیر نظر تن هاخ ادامه خواهد داد.

او پس از اینکه متوجه شدن علیرغم برنده شدن جایزه دستکش طلایی به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل لیگ برتر باید با آندره اونانا رقابت کند، یونایتد را ترک کرد و به تصمیم اریک تن هاخ با جدایی‌اش واکنش نشان داد.

دخیا قطعا تن هاخ را مقصر اصلی جدایی‌اش از شیاطین سرخ می‌داند و طبیعی است که از خبر اخراج مربی سابق آژاکس خوشحال باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.