عملکرد فوق العاده این بازیکن در پرسپولیس

افکار نیوز دوشنبه 07 آبان 1403 - 22:17
آمار فوق العاده امیررضا رفیعی درون دروازه پرسپولیس باعث شده تا هواداران این تیم دیگر حسرت جدا شدن بیرانوند را از این تیم نخورند.

امیررضا رفیعی دروازه بان دوم تیم پرسپولیس برای پنجمین بار در لیگ برتر، برای سرخپوشان به میدان رفت و موفق شد با یک نمایش خوب، یک کلین شیت دیگر برای خود ثبت کند تا باعث پیروزی تیمش مقابل شمس آذر قزوین بشود.

این دروازه بان جوان و ۲۲ ساله، تاکنون ۵ بار در لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان رفته که هر ۵ بازی، موفق شده کلین شیت کند. این در حالی است که پس از جدایی علیرضا بیرانوند از این تیم، هواداران پرسپولیس نگران دروازه خود بودند اما با جذب الکسی گندوز و عملکرد عالی امیررضا رفیعی به نظر می رسد خیال هواداران پرسپولیس از دروازه این تیم راحت شده است.

عملکرد رفیعی درون دروازه پرسپولیس باعث شده تا هواداران این تیم در صورت غیبت گندوز در بازی های تیمشان، خیالشان از بابت دروازه تیمشان راحت باشد. همچنین روند مثبت دروازه بانان پرسپولیس در این فصل یکی از دلایلی است تا دیگر، هواداران این تیم حسرت جدایی بیرانوند را نخورند.

رفیعی فصل گذشته مقابل فولاد، هوادار، ملوان و پیکان در لیگ برتر کشورمان، برای پرسپولیس به میدان رفت و موفق شد در تمامی دیدارها کلین شیت کند. دیدار پرسپولیس برابر شمس آذر، اولین بازی رفیعی در لیگ بیست و چهارم بود که این دروازه بان جوان موفق شد اولین کلین شیت خود را در اولین بازی این فصلش به ثبت برساند.

گفتنی است امیررضا رفیعی در جام حذفی فصل گذشته نیز، در یک دیدار، درون دروازه پرسپولیس، مقابل آلومینیوم اراک ایستاد و ۴ گل در ۱۲۰ دقیقه دریافت کرد که سرخپوشان در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم شدند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.