فارغ از هیاهوی توپ طلا: شب متفاوت هالند! (عکس)

ورزش سه دوشنبه 07 آبان 1403 - 22:31
ارلینگ هالند سفر به سوئد و تماشای بازی مالمو-گوتبورگ را به مراسم توپ طلا ترجیح داده است.

به گزارش "ورزش سه"، در هیاهوی مراسم توپ طلا و جنجال‌های پیرامون آن، ارلینگ هالند در سوئد است و شب متفاوتی را نسبت به بسیاری از ستاره‌های دنیای فوتبال سپری خواهد کرد.

در حال حاضر بحث بزرگ در فوتبال جهان مربوط به توپ طلا و مقایسه رودی و وینیسیوس جونیور است. ابتدا تصور می‌شد که ستاره برزیلی رئال مادرید برنده توپ طلای ۲۰۲۴ خواهد بود اما ناگهان اعلام شد که امشب رودری این جایزه را دریافت خواهد کرد. به همین دلیل بود که رئال مادرید تصمیم گرفته هیچ نماینده‌ای در مراسم امشب نداشته باشد.

جدا از این ماجراها و در حالی‌ که رودری، هافبک منچسترسیتی، قرار است توپ طلا را به دست بیاورد، ارلینگ هالند تصمیم متفاوتی گرفته و برای دیدن بازی مالمو-گوتبورگ، همزمان با مراسم توپ طلا، به سوئد سفر کرده و در استادیوم محل برگزاری بازی حضور دارد.

2101970
2101971

این مهاجم نروژی در چند استوری حضورش در ورزشگاه برای تماشای این دیدار اعلام کرده و بدین ترتیب در صورتی که رودری توپ طلا را کسب کند، هالند، هم‌تیمی او، برای جشن گرفتن این اتفاق، در پاریس حضور نخواهد داشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.