هم قرارداد بستم، هم عکس گرفتیم؛/ طعنه تیکدری به استقلال: جواب کارتان را دادید!

ورزش سه دوشنبه 07 آبان 1403 - 23:58
گزینه تابستانی استقلال درباره عدم انتقالش به جمع آبی‌های پایتخت صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تیکدری که پس از سه سال حضور در گل‌گهر قصد جدایی از این تیم داشت و گفته می‌شود در تابستان امسال به استقلال می‌رود، دوباره به تیم سیرجانی بازگشت و سه بازی در فصل جاری انجام داده که در دیدار اخیرشان برابر ذوب‌آهن نیز توانست گلزنی کند.

تیکدری در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر در خصوص بحث حضورش در استقلال گفت: با استقلال مذاکره کردم و حتی قرارداد هم بستم. عکس با لباس هم گرفتیم و همه چیز تمام شده بود. با مربی استقلال تماس گرفتم که بخاطر شرایط همسرم به کرمان می‌روم. به کرمان رفتم ولی بعد از دو، سه روز که تماس گرفتم، پاسخی ندادند و متوجه شدم که انتقالم منتفی شده است.

او ادامه داد: یک سری افراد یک سری حرف‌ها زدند و گفتند که تیکدری مصدوم است که اشتباه هم بود. حتی من به کادر فنی استقلال احترام گذاشتم و به تهران آمدم و از مچ پای خودم ام‌آرآی گرفتم که هیچ مشکلی هم نداشت.

وینگر راست گل‌گهر اضافه کرد: دوستان علاقه داشتند بازیکن دیگری را بگیرند که من هم به تصمیم آنها احترام می‌گذارم. شاید قسمت نبود. بالاخره همه ما می‌دانند که فوتبال می‌چرخد و کارما جواب همه را می‌دهد. به دست روزگار سپردم و الان هم دوستان جوابش را می‌دهند.

2075613

تیکدری درباره اینکه شخصی خارج از باشگاه در روند عدم انتقالش به استقلال نقش داشته یا خیر، ابراز کرد: من با آقای رجبی صحبت کردم و گفتم به کرمان م‌یروم که ایشان هم گفت برو و دو، سه روز دیگر به تمرینات برگرد. حتی یک نفر از باشگاه استقلال شماره تماس من را گرفت که برای رونمایی هماهنگی لازم را انجام بدهیم که دیگر جواب تلفن من را ندادند.

او یادآور شد: اتفاقی که برای بنده رخ داد، من هم به دست روزگار سپردم و این اتفاقات افتاد و من هم به باشگاه گل‌گهر برگشتم و از این انتخاب راضی هستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم فصل خوبی را داشته باشم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.