فیگو: توپ طلا دیگر یک جایزه معتبر نیست!

ورزش سه سه شنبه 08 آبان 1403 - 00:03
فیگو معتقد است اعتبار توپ طلا با تصمیم اهدای آن به رودری و انتخاب نشدن وینیسیوس جونیور از بین رفته است!

به گزارش "ورزش سه"، از اولین لحظاتی که اعلام شد وینیسیوس جونیور برنده توپ طلای ۲۰۲۴ نخواهد بود، بسیاری از ستاره‌های سابق و فعلی دنیای فوتبال به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

پس از آغاز مراسم و در جریان فرش قرمز، خبرنگاران از رسانه‌های مختلف در مورد اتفاقی که رخ داد و اعلام شد رودری به جای وینیسیوس جونیور این جایزه را ازان خود خواهد کرد، صحبت کردند.

2102031

در یکی از این مصاحبه‌ها، فیگو نظرات جالبی را ارائه داد. او گفت:«کاش وینیسیوس امشب اینجا بود و جایزه را دریافت می‌کرد. او بهترین گزینه در بین دیگر بازیکنان است و مستحق توپ طلا است. حیف شد که این اتفاق رخ داد و او امشب به پاریس نیامد.»

فیگو ادامه داد:«اگر بخواهم نظرم را صادقانه بگویم، ممکن است برخی ناراحت شوند اما به نظرم توپ طلا تا به امروز یک جایزه معتبر بود و از امشب دیگر اینطور نیست و اعتبارش را از دست داده است.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.