کدام شهرهای ایران میزبان شهدا بودند؟ | حماسه ای که مردم ایران رقم زدند

همشهری آنلاین سه شنبه 08 آبان 1403 - 00:10
روز دوشنبه شهرهای مختلف ایران، از رامهرمز و کرمانشاه گرفته تا بروجرد و شهریار، بار دیگر به تجلی‌گاه میثاق دوباره ایرانیان با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی تبدیل شد و قشرهای مختلف مردم با حضور با شکوه در آیین تشییع شهدای امنیت، صحنه‌های بی‌بدیلی از قدرشناسی رقم زدند.

همشهری آنلاین – گروه سیاسی: رامهرمزی‌ها روز دوشنبه با حضور کم‌نظیر در آیین تشییع سرگرد حمزه جهاندیده، از شهدای پدافندهوایی ارتش، با این مدافع امنیت آسمان ایران وداع کردند. مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گروهبان یکم محمدمهدی شاهرخی‌فر، دیگر شهید پدافندهوایی ارتش، که در حمله بامداد شنبه رژیم‌صهیونیستی به شهادت رسید، با شکوه خاصی در شهرستان شوشتر برگزار شد. پیکر پاک این شهید بزرگوار با حضور کم‌نظیر مردم شهیدپرور شوشتر از میدان ۱۷ شهریور این شهر تشییع و در مقام صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر استوار شهید مهدی نقوی، از دیگر شهدای پدافندهوایی ارتش نیز بر روی دستان مردم شهیدپرور بروجرد با شکوه و عظمتی دیدنی تشییع شد. دراین مراسم، که از میدان قیام تا گلزار شهدای این شهر برگزار شد، قشرهای مختلف مردم و مسئولان استانی و شهرستانی و فرماندهان نظامی حضور داشتند.

روز دوشنبه کرمانشاه نیز میهمان ویژه‌ای داشت و جمع زیادی از مردم این شهر آمده بودند تا با سرگرد شهید سجاد منصوری، از شهدای پدافندهوایی ایران وداع کنند. پیکر این شهید بزرگوار روز دوشنبه در آیینی باشکوه با حضور قشرهای مختلف مردم و مقام‌های استانی، از مسجد جامع این شهر به سوی باغ فردوس کرمانشاه تشییع شد.

وداع با شهدای امنیت

روز دوشنبه علاوه بر تشییع شهدای پدافندهوایی ارتش، شهدای حادثه تروریستی تفتان سیستان و بلوچستان نیز با حضور حماسی قشرهای مختلف مردم در برخی شهرهای کشور برگزار شد.

در شیراز تشییع پیکر مطهر سرباز شهید علیرضا علیزاده، از شهدای امنیت از حرم شاهچراغ(ع) شیراز برگزار شد. مردم شهرمقدس مشهد نیز میهمان ویژه‌ای داشتند و پیکر مطهر ستوان‌یکم شهید مهدی خموشی با حضور باشکوه مشهدی‌ها تشییع شد.

پیکر ستوان شهید هادی زارع باغبیدی، نیز روز دوشنبه به شهر یزد رسید و قرار است روز سه‌شنبه با حضور قشرهای مختلف مردم، تشییع شود. روز سه‌شنبه همچنین پیکر تعداد دیگری از شهدای حمله تروریستی جیش‌الظلم در تفتان سیستان‌وبلوچستان در شهرهای مختلف کشور، از جمله در استان اصفهان، گلستان و گیلان برگزار می‌شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.