چه کسی برنده انتخابات آمریکا می‌شود؟

فرارو سه شنبه 08 آبان 1403 - 00:22
«پنسیلوانیا تکلیف انتخابات آمریکا را مشخص می‌کند. هر یک از کاندیدا‌هایی که پنسیلوانیا را ببرد، برنده می‌شود. هریس و ترامپ در هفته‌های احیر، هر یک ۳ بار به این ایالت رفته اند. هریس با بیل کلینتون و ترامپ با ایلان ماسک رفت تا مردم را به سمت خود ببرند. ایالت مهم بعدی، میشیگان است که اقلیت‌های مسلمان این ایالت از همه ایالت‌های آمریکا بیشتر است. مسلمانان در سراسر آمریکا حدود ۱ درصد جمعیت دارند، اما در میشیگان ۲.۴ درصد جمعیت دارند. میشیگان اولین ایالت چرخشی است و در نتیجه اهمیت مسلمانان در این ایالت بسیار بالاست. اما مسلمانان میشیگان از دولت دموکرات‌ها به علت عدم توانایی ایجاد آتش بس، گلایه دارند. به همین دلیل یکی از شهرداران مسلمان میشیگان در کمپین ترامپ حاضر شد.»

فرارو- انتخابات امریکا و جدال کاندیدا‌های دموکرات و جمهوری خواه، موضوعاتی است که رویا پاک سرشت خبرنگار فرارو در برنامه کامنت با ۲ کارشناس برنامه؛ مهرداد پشنگ پور، استاد حقوق بین الملل و جمال صدرعاملی، پژوهشگر امور بین الملل مطرح کرده است:

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.