واکنش رودری به بردن توپ طلا

برترین‌ها سه شنبه 08 آبان 1403 - 00:43
هافبک منچسترسیتی، به احتمال انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال فرانس فوتبال واکنش نشان داد.

ورزش سه: ساعاتی قبل از برگزاری مراسم بهترین‌های سال ۲۰۲۴ با همکاری فرانس فوتبال و یوفا، اعلام شد که وینیسیوس جونیور هیچ شانسی ندارد و این رودری خواهد بود که توپ طلای ۲۰۲۴ را به دست خواهد آورد.با این حال خود این بازیکن از چنین چیزی بی‌خبر است و وقتی از او سوال شد، گفت: صادقانه می‌گویم، نمی‌دانم برنده خواهم شد یا نه، اما شما می‌دانید که ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که اطلاعات زیادی در آن وجود دارد. تمام روز آرام بودم و هنوز هم هستم، سعی می‌کنم از فضا لذت ببرم و بعد این تصمیمی است که به من بستگی ندارد."

واکنش رودری به بردن توپ طلا

او درباره دوران مصدومیت خود گفت: "بدترین دوره به پایان رسیده و من به خوبی در حال ریکاوری هستم، با اعتماد به نفس و خوش بینی زیادی برای بهبودی و بازگشت به بهترین حالتم تلاش می‌کنم. حضور در اینجا یک جایزه است، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که سال گذشته نامزد شدم و خواهیم دید که الان چه اتفاقی می‌افتد، من اطلاعات زیادی ندارم. رسانه‌های اجتماعی؟ برای من چیزهای دیگری مهم است و خودم را وقف آن‌ها می‌کنم."

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.