هوشمندسازی خدمات در بخش‌های مختلف تأمین اجتماعی قوت می‌گیرد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 10 آبان 1403 - 14:13
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: غیرحضوری کردن خدمات در تأمین اجتماعی منجر به رضایت‌مندی عمومی می‌شود و از این جهت اولویت مهم سازمان تأمین اجتماعی در ادامه مسیر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری، سرپرست سازمان تأمین که در نخستین سفر استانی خود در دوره جدید مدیریتی به استان گیلان سفر کرده است، ضمن ملاقات با استاندار گیلان، با همکاران اداره‌کل تأمین اجتماعی و مدیریت درمان این استان دیدار کرد و با تقدیر از تلاش‌های تمامی کارکنان سازمان بر ضرورت توسعه و تکمیل خدمات غیرحضوری تأکید کرد و گفت: غیرحضوری کردن خدمات در تأمین اجتماعی منجر به رضایت‌مندی عمومی می‌شود و از این جهت اولویت مهم سازمان تأمین اجتماعی در ادامه مسیر است و ان‌شالله هوشمندسازی خدمات در بخش‌های مختلف سازمان قوت می‌گیرد.

سالاری در جریان این دیدار با تأکید بر اهمیت کنترل مصارف در بخش درمان گفت: تلاش می‌کنیم مدیریت مصارف در بخش درمان به نحوی پیش برود که فرآیند خرید خدمت در بخش درمان مستقیم سازمان نیز اجرایی شود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: توفیقات سازمان تأمین اجتماعی مرهون همدلی، زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما در این خانواده بزرگ است و انتظار داریم این تعامل، همدلی و پشتکار استمرار داشته باشد.

براساس این گزارش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در ابتدای این سفر با حضور در یادمان شهدای اداره‌کل تأمین اجتماعی گیلان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.