شعار دولت، خدمت، نظارت، رضایت و مشارکت است

خبرگزاری ایسنا جمعه 11 آبان 1403 - 11:58
مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شعار دولت، خدمت، نظارت، رضایت و مشارکت مردمی سرلوحه اقدامات دفاتر شرکت‌های آب و فاضلاب در سراسر کشور است و کلیه سیاست‌ها، اقدامات و تلاش شرکت‌ها را در خدمت‌رسانی به نمایش می‌گذارد.

مهدی سوری، دهم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران مشارکت حداکثری مردمی را موجب تبلور نقش آفرینی مردم (نقش من) در مدیریت خدمات شهری بیان کرد و افزود: نسل پیشرفته این دفاتر با نام AG۱۲۲، بر مبنای فراهم کردن تمامی بسترهای مناسب نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و سرمایه انسانی بنا شده و به روزترین متد بخش‌های خدمت‌رسانی در دنیا است.

وی ادامه داد: تمامی دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان CRM شرکت‌های آب و فاضلاب که با نام و نشان تجاری ۱۲۲ شناخته می‌شوند در سال‌جاری برای نخستین بار در دنیا و با ابتکار مرکز ملی و شورای تخصصی CRM شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مورد ارزیابی فنی قرار گرفتند و با پنج ستاره خدمت‌رسان سطح کمی و کیفی آنها تعیین شد و حدود ۵۰ درصد از این شرکت‌ها دارای مراکز دو ستاره به بالا هستند که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مراکز به زودی ارتقاء خواهند یافت.

به گفته سوری، وجود نظارت و بسترهای زیرساختی از جمله بهره‌مندی از ابزار مناسبی نظیر GIS، اسکادا، سامانه‌های جامع رصد و پایش خودروها و اکیپ‌های حوادث و اتفاقات (AVL) و وجود ارتباط با نرم افزارهای مختلف درون و برون سازمانی موجب ارائه سطح خدمات با کیفیت به شهروندان می‌شود و شرکت آب و فاضلاب استان کرمان نیز در این مسیر می‌تواند با توجه به زیرساخت‌های موجود، به یک نمونه عملیاتی در این حوزه تبدیل شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.