دیوار با معرفی پشتیبان هوشمند، خدمات پشتیبانی خود را ۲۴ ساعته کرده است. این دستیار هوشمند با شناسایی مشکلات و ارائه راهحل، اقدامی از سوی دیوار برای جلوگیری از صفهای انتظار طولانی پشتیبانی است. نتایج استفاده از این ابزار، تمایل ۲ برابری کاربران در استفاده از آن نسبت به تماس تلفنی را نشان میدهد.
پلتفرم دیوار با رونمایی از یک دستیار هوشمند، خدمات پشتیبانی خود را به صورت ۲۴ ساعته ارائه نمود. این دستیار با بهرهگیری از الگوریتمهای هوش مصنوعی، قادر به شناسایی خودکار مشکلات کاربران و ارائه راهکارهای مناسب میباشد. نتایج استفاده از این ابزار، تمایل ۲ برابری کاربران در استفاده از آن نسبت به تماس تلفنی را نشان میدهد.
پشتیبان هوشمند دیوار به جای فهرست سوال و جوابهای متداول قرار گرفته و ویژگیهای متنوعی از جمله تعامل چتمحور، راهنمایی مرحله به مرحله، تبادل اطلاعات و ارائه اطلاعات تکمیلی دارد.
پشتیبان هوشمند دیوار از بخش «پشتیبانی و قوانین» در دسترس کاربران قرار دارد و در هر ساعت از شبانهروز قابل استفاده کاربران است. برای دسترسی به این پشتیبان ۲۴ ساعته، در برنامه دیوار، وارد «دیوار من» شوید، به بخش «پشتیبانی و قوانین» بروید و روی علامت ربات کلیک کنید.