پاسخگویی منطقی و سریع در ثبت خاموشی اولویت شرکت توزیع برق زنجان است

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 آذر 1403 - 08:47
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از پاسخ‌گویی به تعداد ۲۲ هزار و ۵۳۲ تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های برق استان و رسیدگی به درخواست‌های مشترکان طی ماه گذشته خبر داد.

عادل کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پاسخ‌گویی در مرکز فوریت‌های برق استان به شکل شبانه‌روزی است و در هر ساعت از شبانه‌روز، پس از تماس تلفنی مشترکان با مرکز اتفاقات شبکه، موقعیت مکان موردنظر ثبت و به تبلت‌های خودروی اتفاقات شبکه اعلام می‌شود تا نزدیک‌ترین اکیپ به محل مورد نظر اعزام شده و درخواست مشترک در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت خطوط E۱ سامانه تلفنی ۱۲۱ از ۶۰ خط به ۱۲۰ خط، در جهت پاسخ‌گویی سریع‌تر به شهروندان استان زنجان، افزود: مشترکان می‌توانند در صورت بروز حوادث و خاموشی، با شماره ۱۲۱ تماس گرفته و کارشناسان مرکز فوریت‌های برق در سریع ترین زمان درخواست مشترکان را پیگیری می‌کنند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خاطرنشان کرد: پاسخگویی منطقی و سریع و عدم انتظار در ثبت خاموشی، کاهش زمان خاموشی و افزایش قدرت مانور و قابلیت پدافندی شبکه از مهم‌ترین اهداف این سامانه تلفنی و متمرکز اتفاقات شبکه است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.