به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این فراخوان با تبیین «چگونگی تحقق» اهداف غایی هر یک از مدیریتهای مضاف (همچون مدیریت راهبردی «استراتژیک»، مدیریت نیروی انسانی، مدیریت بازاریابی و غیره) بر اساس علوم، مبانی و رویکردهای شناختی است.
پژوهشگران و علاقهمندان میتوانند در پنج حوزه رهبری و مدیریت راهبردی «استراتژیک» با رویکرد شناختی، مدیریت رفتار سازمانی و سرمایههای انسانی با رویکرد شناختی، مدیریت بازاریابی با رویکرد شناختی، حکمرانی با رویکرد شناختی و رویکردهای جدید در مدیریت و سازمان (مانند علوم اعصاب سازمانی، دادهکاوی هوشمند شناختی در مدیریت و غیره) طرحهای خود را ارائه کنند.
متقاضیان برای مشارکت در این فراخوان میتوانند فرم پیشنهاده (پروپوزال) را دریافت کنند و آن را بر اساس پوشه راهنمای ثبت طرح پژوهشی مدیریت شناختی، تکمیل کرده و تا ۳۰ دی ماه از طریق کارتابل کاربری خود در سایت ستاد علوم شناختی بارگذاری کنند.