به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی آقاسی زاده، دبیر اجرایی سلسله رویدادهای سراسری توسعه ارتباطات کسب و کار ایران اظهار کرد: حضور اساتید و کارشناسان برجسته ارتباطات کسب و کار به شرکتکنندگان در همایش این امکان را میدهد تا از تجربیات ارزشمند و دانش روز روابط عمومی، تبلیغات، برندسازی و بازاریابی بهرهمند شوند.
دبیر اجرایی سلسله رویدادهای سراسری توسعه ارتباطات کسب و کار ایران درباره موضوعات مورد بحث در دومین همایش تخصصی توسعه کسب و کار، خاطر نشان کرد: طراحی کمپینهای تبلیغاتی هنرگرا، هوش مصنوعی و ارتباطات بازاریابی، مدیریت برند شخصی و کارفرمایی، توسعه فردی و مدیریت کسب و کار، مسؤولیت اجتماعی، نسل Z و آینده نگری ارتباطات برند از جمله محورهای موضوعی خواهد بود.
وی ادامه داد: دومین همایش به بررسی و ارائه راهکارهای نوین در حوزههای بین رشتهای علوم اجتماعی و اقتصادی میپردازد و به عنوان یک پل ارتباطی میان ایدهها و تجربیات مختلف عمل خواهد کرد.
آقاسی زاده ادامه داد: این همایش میزبان فعالان صنایع ساختمانی، بانک و بیمه، فناوریهای مالی (فین تک)، پوشاک، مبلمان، لوازم جانبی و گردشگری، شرکتهای دانش بنیان و فعالان اکوسیستم اقتصاد دیجیتال خواهد بود.
دبیر اجرایی سلسله رویدادهای سراسری توسعه ارتباطات کسب و کار ایران تصریح کرد: مسؤولان نهادهای دولتی، عمومی و انجمنهای خصوصی اقتصادی، مدیران آژانسهای روابط عمومی، برندینگ، فروش، بازاریابی و تبلیغات و برخی از سفرا و رایزنان اقتصادی کشورهای منطقه نیز از مخاطبان و میهمانان ویژه این رویداد هستند.