سازمان هواپیمایی کشوری در نامه ای به نمایندگی شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز، در خصوص تاخیر در ارسال جامه دان مسافران اخطار داد.
به گزارش ایرنا از سازمان هواپیمایی کشوری، این سازمان با عنایت به لزوم رعایت حقوق مسافران، در نامه ای به نمایندگی شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز درباره الزام به رعایت مفاد کنوانسیون ورشو ۱۹۲۹ در خصوص تاخیر در ارسال جامه دان مسافران اخطار داد تا نسبت به تحویل جامدان مسافران تا پایان آذرماه اقدامات لازم را به عمل آورد.
با توجه به تاخیر شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در تحویل جامه دان مسافران، این شرکت ملزم شد تا پایان زمان تعیین شده نسبت به انتقال جامه دان مسافران اقدامات لازم را انجام دهد.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.