ترکیش ایرلاین تا شنبه برای رفع مشکلات مسافرین فرصت دارد

خبرگزاری مهر جمعه 30 آذر 1403 - 10:22
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در راستای حفظ حقوق مسافران سازمان هواپیمایی تا شنبه به نمایندگی ترکیش ایرلاین برای رفع مشکلات مسافرین و لزوم بر استفاده از هواپیمای پهن پیکر مهلت داده شد.

جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی «ترکیش ایرلاینز» از ابتدای ماه دسامبر امسال با مشکل عدم تحویل جامه دان مسافران ورودی مواجه بوده است، اظهار کرد: سازمان هواپیمایی با مدیر شرکت ترکیش ایرلاین در ایران تماس گرفته و بر لزوم استفاده از هواپیماهای پهن‌پیکر تاکیداتی شده، زیرا حقوق مسافرین خط قرمز سازمان هواپیمایی کشوری است.

وی افزود: بازرسان سازمان هم روز گذشته (پنجشنبه، ۲۹ آذر) در فرودگاه امام خمینی (ره) و دفتر ترکیش حاضر شدند و موضوع را از نزدیک بررسی و طرح موضوع کردند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پایان تاکید کرد: گلایه‌های تمام مسافران درست و در راستای حفظ حقوق مسافران سازمان هواپیمایی تا شنبه نمایندگی ترکیش ایرلاین مهلت داده تا مشکلات مسافرین رفع شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.