کتابی درباره آینده مدیریت در عصر هوش مصنوعی

دنیای اقتصاد یکشنبه 02 دی 1403 - 00:04
کتاب «آینده مدیریت در عصر هوش مصنوعی» با عنوان فرعی «بازتعریف اهداف و استراتژی‌ها در جریان انقلاب صنعتی چهارم» نوشته جوردی کانالز و فرانز هیوکامپ با ترجمه دکتر میرعلی سیدنقوی و مهدیه ویشلقی منتشر شد.

کتاب «آینده مدیریت در عصر هوش مصنوعی» به بررسی نحوه تغییر مدیریت و رهبری سازمان، درنتیجه نفوذ سریع هوش مصنوعی در دنیای تجارت، در دامنه‌ای فراتر از تجزیه و تحلیل و داده‌های بزرگ می‌پردازد. مطالب این کتاب که با تمرکز بر تحولات مدیریت و رهبری سازمان ناشی از انقلاب فناوری نوشته شده، یک پژوهش میان‌رشته‌ای بوده و دیدگاه‌های متخصصان نظریه تصمیم‌گیری، هوش مصنوعی، تئوری سازمانی، استراتژی شرکت و حاکمیت را در بر می‌گیرد.

این کتاب از چهار بخش، مشتمل بر ۱۱ فصل تشکیل شده است: بخش اول، مقدمه‌ای بر مدیریت و هوش مصنوعی؛ بخش دوم، تغییر ماهیت شرکت‌ها و مدیریت عمومی؛ بخش سوم: توسعه رهبری و مدیریت استعدادها در عصر هوش مصنوعی؛ بخش چهارم: برخی چالش‌های میان‌رشته‌ای کلیدی برای مدیران.

مطالعه کتاب «آینده مدیریت در عصر هوش مصنوعی» می‌تواند برای مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، دانشجویان رشته هوش مصنوعی و تمامی علاقه‌مندان به حوزه هوش مصنوعی مفید باشد.

این کتاب در ۳۴۳ صفحه و به قیمت ۱۲۰هزار تومان از سوی انتشارات مهکامه به چاپ رسیده است.

 

 

 

 

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.