به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار حمید خروش گفت: بیشترین تماسها با سامانه ۱۹۷ (مرکز نظارت همگانی) در حوزههایی ازجمله تقدیر از عملکرد پلیس، پیشنهاد یا درخواست، انتقاد و شکایت است و ماموران سامانه ۱۹۷ پس از ارزیابی تماسها از نقطه نظرات شهروندان بهرهمند میشوند.
وی افزود: پیشنهادات و نظرات شهروندان، مرکز نظارت همگانی را در بهتر انجام دادن ماموریتها یاری میکند.
رئیس سامانه ۱۹۷ فراجا گفت: بیشترین شکایت مردم از پلیس مربوط به دیر رسیدنهای طولانی ماموران پلیس ۱۱۰ است.
رئیس مرکز نظارت همگانی افزود: براساس بررسیهای صورت گرفته میزان رضایتمندی مردم از خدمتگزاران خود در پلیس پایتخت نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
سردار خروش گفت: ارتباط شهروندان با مدیران به صورت چهره به چهره، تلفنی و نرم افزار پلیس من است و تماسهای شهروندان به فوریت در دستور کار عوامل ۱۹۷ قرار میگیرد و شهروندان از نتیجه بازرسیهای انجام شده مطلع میشوند.
گفتنی است؛ سامانه ۱۹۷ یکی از واحدهای تابعه بازرسی کل فراجاست که پیام شهروندان را بدون واسطه و در کوتاهترین زمان ممکن به مسئولان پلیس ارسال میکند.