از طریق یک داشبورد مدیریتی میتوان میزان زیادی از اطلاعات را مورد بررسی قرار داد و تصمیماتی مبتنی بر اطلاعات واقعی و در زمان صحیح گرفت. داشبوردهای مدیریتی از ابزارهای اصلی سازمان هستند که مجموعهای از شاخصهای عملکردی، شاخصهای کلید عملکردی و سایر اطلاعات و گزارشهای مرتبط با کسبوکار را شامل میشوند. این کتاب مجموعهای از بهروزترین کتابها و منابع علمی، پژوهشهای کاربردی و مقالاتی است که بهصورت تخصصی در زمینه داشبورد مدیریتی و شاخصهای کلیدی ارزیابی عملکرد را گرد آورده تا خوانندگان بتوانند اهمیت و جایگاه این موضوع مهم را درک کنند و زمینهای برای استفاده از این ابزارهای مهم در سازمان خود ایجاد کنند. کتاب «داشبوردهای مدیریتی» برای مدیران سازمانها، صاحبان صنایع و کسبوکارها، کارآفرینان و پژوهشگران حوزههای مدیریت تالیف شده است. کتاب «داشبوردهای مدیریتی» در ۱۴۴ صفحه و به قیمت ۴۳هزار و ۵۰۰ تومان از سوی انتشارات مهکامه روانه بازار کتاب شده است.