اعتراض ها جواب داد/ حق آبه خوزستان مورد بازنگری قرار می گیرد

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1399 - 11:28
اهواز- رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از دستور وزیر نیروی کشور برای بازنگری حق آبه این استان خبر داد.
اعتراض ها جواب داد/ حق آبه خوزستان مورد بازنگری قرار می گیرد

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور وزیر نیروی کشور تشکیل شد که در این راستا باید از موضع‌گیری استاندار خوزستان و مسئولان سازمان‌های جهاد کشاورزی و آب برق استان در این خصوص قدردانی کنیم.

وی افزود: در این جلسه تعیین حق آبه کشاورزی استان خوزستان با درخواست استاندار و مجمع نمایندگان برای بازنگری به استان برگردانده شد تا بعد از سه هفته و با نظرات کارشناسی آن را به وزارت نیرو ارسال کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: در بازنگری نیز تأکید بر این است که همان سند قبلی (تعیین ۲۲ میلیارد مترمکعب برای حق آبه کشاورزی خوزستان) که به شکل کارشناسی و با احتساب حداقل نیاز استان تدوین شده است، ملاک قرار بگیرد و همین تعیین میزان مجدداً درخواست شود.

حسینی یادآور شد: از مسئولان وزارت نیرو خواستار این هستیم تا سندی را که بعد از مدت‌ها با کارشناسی متخصصان سازمان‌های مربوطه تهیه شده است، مورد پذیرش قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: مسئولان وزارت جهاد نیز باید مدعی تحقق این میزان درخواستی حق آبه برای استان با رتبه اول تولیدات محصولات کشاورزی باشند؛ از وزاری نیرو و جهاد کشاورزی نیز خواستار پذیرش سند ارائه شده از سوی استان خوزستان هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان هشدار داد: تذکر جدی به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص یکی از مشاورانش داده شد چون در جلسه تصمیم‌گیری برای سند آب موضع‌گیری خوبی نسبت به استان خوزستان نداشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.