به گزارش خبرآنلاین؛ چند شهروند خبرنگار با ارسال عکس و اطلاعات پرواز خود از تغییر مداوم و تأخیر چندین ساعته پرواز کنارک_ تهران ابراز ناراحتی کردند و گفتند ساعتهاست در فرودگاه کنارک سردرگم هستند.
آنها میگویند: ساعت پرواز ۱۸ و ۳۰ دقیقه بود که ابتدا مقرر شد با یک ساعت تعجیل انجام شود بنابراین همه ما ساعت ۵ خودمان را به فرودگاه رساندیم اما در فرودگاه بلافاصله ساعت پرواز به ۱۹ و ۳۰ تغییر کرد.
به گفته مسافران این پرواز، پرواز آنها بدون اطلاع قبلی مجددا به ۲۰ و ۳۰ و سپس به ۲۱ و ۳۰ دقیقه تغییر یافته بدون آنکه از آنها عذرخواهی شود و یا توضیحی درباره علت تاخیرها داده شود.
مسافران این پرواز بیان میکنند: طبق قانون در صورتی که تأخیر پرواز بیش از دو ساعت و تا چهار ساعت باشد مبلغ کامل بلیت باید مسترد شود و در تأخیر بیش از چهار ساعت، جریمه تاخیر پرواز نیز باید به مسافران داده شود، این درحالیست که شرکت هواپیمایی در این چند ساعت حتی خود را موظف به ارائه اندک خدمات یا سرویس پذیرایی و یا دلجویی از مسافران ندیده است.