سید مرتضی عظیمی امروز، ۱۶ دی ماه در گفت وگو با رسانه ها، با اشاره به روند نوبت دهی پایانه مرزی آستارا، اظهار کرد: با اجرای صد درصدی طرح نوبتدهی اینترنتی کامیونها و حذف مراجعه حضوری رانندگان در پایانه مرزی آستارا، امکان نوبتگیری در هر نقطه از کشور برای فعالان این حوزه فراهم شد.
وی از فعالیت سامانه بُردر پارک(نوبتدهی ناوگان در مرز) و پایان صف طولانی کامیونهای حمل و نقل کالا در این مرز خبر داد و تصریح کرد: در صورت تسریع طرف مقابل در پذیرش، ایستایی کامیون در داخل شهر نخواهیم داشت.
مدیر پایانه مرزی آستارا تاکید کرد: علاوه بر رانندگان ایرانی، رانندگان حوزه حمل و نقل کالا از کشورهای روسیه، آذربایجان، عراق و ترکیه نیز میتوانند با مراجعه به وبگاه(borderpark.ir) نسبت به دریافت نوبت اینترنتی اقدام کنند.
عظیمی یادآور شد: اجرای ۹۰ درصدی طرح نوبتدهی اینترنتی کامیونها از سال ۱۴۰۱ آغاز شده و این طرح از ۱۰ دی ماه امسال به طور کامل و صد درصدی در حال اجرایی شدن است.
انتهای پیام