میکروفون‌های اجاره‌ای در فوتبال ایران!

خبرآنلاین سه شنبه 18 دی 1403 - 21:56
گفته می‌شود اهالی رسانه یک اصطلاحی دارند تحت عنوان «میکروفون اجاره‌ای»!

کارکرد میکروفون‌های اجاره‌ای در فوتبال ایران، از یک سو ، عملیات روانی و رسانه‌ای به نفع یک فرد و جریان (کارفرما) و از سوی دیگر ، راه‌اندازی هجمه و غوغاسالاری و تخریب علیه افراد و جریان‌های مخالف کارفرما می‌باشد.

میکروفون های اجاره‌ای ، همانجا که کارفرما می‌خواهد حاضر می‌شوند.

درست در همان زمانی که کارفرما می‌خواهد حاضر می‌شوند.

همان سوالاتی را که کارفرما می‌خواهد مطرح می‌کنند.

همان حملات و هجمه‌هایی که کارفرما می‌خواهد را انجام می‌دهند.

همان تأیید و تمجیدهایی که کارفرما می‌خواهد را نثار می‌کنند.

همان جا که کارفرما می‌خواهد سکوت می‌کنند و همانجا که کارفرما می‌خواهد به سخن در می‌آیند.

هر چه کارفرما بخواهد را مطرح‌ و هر چه را که نخواهد پنهان می‌کنند.

میکروفون‌های اجاره‌ای البته با یک چیز در فوتبال نمی‌توانند کاری بکنند و آن خود فوتبال است.

فوتبال ، خودش یک رسانه بزرگ و هوشمند است که عوامل و عناصر درون خود را معرفی می‌کند و میزان شفافیت و صداقت و حرفه‌ای بودن آنها را برای جامعه آشکار می‌سازد.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.