کاهش سه درصدی فروش بنز و رسیدن به عدد ۱.۹۸ میلیون دستگاه، به دلیل افت تحویل در چین، بزرگترین بازار این شرکت است. مرسدس بنز اعلام کرد که فروش در این کشور هفتدرصد کاهش یافته و به ۶۸۳هزار و ۶۰۰ دستگاه رسیده است.
خودروسازان آلمانی در بزرگترین بازار خودروی جهان، جایی که تولیدکنندگان محلی به رهبری بیوایدی در حال تصاحب قدرت هستند، رقابت میکنند. آنها همچنین با تقاضای ضعیف برای خودروهای برقی در اروپا پس از کاهش یارانههای چند کشور روبهرو هستند. این مسائل منجر به موجی از هشدارهای سود در سال گذشته برای برخی شرکتها از جمله مرسدس، بام و و فولکسواگن شد. فروش خودروهای تمام الکتریکی مرسدس در سال گذشته تقریبا یکچهارم کاهش یافت، زیرا تقاضای مصرفکنندگان در اروپا افت کرد. طبق گزارش «ایسنا» از بلومبرگ، با این حال، فروش خودروهای مرسدس در پایان سال گذشته با عملکرد قوی در ایالاتمتحده اندکی افزایش یافت. در کل سال ۲۰۲۴، فروش خودرو در ایالاتمتحده با ۹درصد افزایش به ۳۲۴هزار و ۵۰۰ دستگاه رسید.