ویدیو/ تبلیغ با چاشنی وحشت؛ از اسب‌سوار داعشی تا عروسک مرموز

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 26 دی 1403 - 08:09
تبلیغات یکی از ابزارهای مهم در دنیای تجارت و بازاریابی است که به منظور جذب مشتریان و افزایش فروش محصولات و خدمات به کار می‌رود اما در تبلیغاتی که از ترفند ترساندن استفاده می‌شود، ناخودآگاه اطلاعات نادرست یا اغراق‌آمیزی را به مخاطبان می دهد که بعضا منجر به تصمیم‌گیری‌های نادرست و غیرمنطقی می‌شود و به گفته صاحبنظران احساسات منفی را تقویت و به سلامت روانی آنها آسیب می‌زند و به نوعی احترام به مخاطب را زیر سوال می‌برد.

خبرنگار: مریم همتی / گوینده: امیرمحمد سهرابی / تدوینگر: امین نصراللهی 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.