استقبال مسافران خارجی از امکان تماس اینترنتی علی‌بابا

دیجیاتو سه شنبه 02 بهمن 1403 - 15:49
تماس اینترنتی علی‌بابا از بخش «سفرهای من»، به صورت رایگان در دسترس کاربران است. The post استقبال مسافران خارجی از امکان تماس اینترنتی علی‌بابا appeared first on دیجیاتو.

«علی‌بابا» که در سال 1401 با رشد 35 درصدی سفرهای خارجی روبه‌رو بود، در سال 1402 با هدف برطرف کردن چالش‌های مسافران سفرهای خارجی و ایجاد تجربه‌ای مطمئن، امکان تماس اینترنتی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد.

یکی از مشکلاتی که مسافران خارجی با آن سر و کار دارند این است که پس از خروج از کشور ارتباط تلفنی آنها با پشتیبانی شرکتی که از آن اقدام به تهیه بلیت کرده‌اند، قطع می‌شود. علی‌بابا با فراهم کردن امکان تماس اینترنتی، چالش برقراری ارتباط میان مسافران و تیم پشتیبانی را برطرف کرده است.

این محصول با استقبال فوق‌العاده از سوی مسافران علی‌بابا روبه‌رو شده است. طبق اعلام علی‌بابا، تیم پشتیبانی این شرکت در طی یک سال گذشته، تعداد 42 هزار تماس را از طریق امکان تماس اینترنتی پاسخگو بوده است و مجموعاً 70 هزار دقیقه را به پشتیبانی از مسافران سفرهای خارجی اختصاص داده است.

این سرویس از طریق نسخه موبایل علی‌بابا و از بخش «سفرهای من»، به صورت رایگان در دسترس مسافران سفرهای خارجی است.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.