دکتر مهدی جهانگیری، رئیس هیات مدیره و رئیس گروه مالی گردشگری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از سرمایهگذاری بر پلتفرم شیدا خبر داد.
او نوشت:« جهان ما جهان عجیب روایتها و قصههاست، از داستان بزرگ آفرینش و سرگذشت آدم و حوا گرفته تا قصه بلند «هزار و یک شب» و نجات جان مرد قصه که توسط عفریت داستان به مرگ محکوم میشود و رهاییاش در گرو تعریف سه داستان جذاب برای عفریت است تا هربار یک سوم جان او را آزاد کند.
چه خوب است که در دنیای امروز هم، صنعت نمایش فیلم و سریال ما چه از مدیوم تلویزیون و چه از قاب جادویی سینما آنقدر پرمایه و وفادار به جریان روایت باشد که بتواند گوشهای از بار دراماتیک و چندلایه هستی انسان امروز را به دوش بکشد.
همانطور که برای همه ما در نیم قرن گذشته روایتهای جانداری همچون داییجان ناپلئون، پزشکزاد و تقوایی که رندانه روایتگر بخشی از تفکر مردم زمانه خویشاند، هنوز در خاطرهها زنده است و فضای مینیاتوری و لطیف فیلمهای «دلشدگان» و «مادر» علی حاتمی ما را به هزارتوی عمیق فرهنگ، هنر و اصالت ایرانی برده و «مهمان مامان» مهرجویی، «روسری آبی» بنیاعتماد و «شیار ۱۴۳» آبیار، ظرافت و وسعت روح زنان سرزمینمان را به تصویر میکشد.
خوشحالم که با رونمایی از پلتفرم «شیدا» و پیوستن آن به شبکه نمایش خانگی، مجموعه گروه مالی گردشگری نیز ازین پس سهمی هر چند کوچک در ساختن روایت و قصه برای مردم بزرگ این سرزمین دارد و ضمن کمک به اقتصاد هنر و سینما، تولید آثار هنری ارزنده و فاخر را به عنوان بخشی مهم از رسالت خود تعریف کرده است.
امیدوارم که در «شیدا» تصویرگر شیدایی و عاشقی مردم بزرگ این سرزمین باشیم و فراموش نکنیم که به قول ارسطو یک جامعه تا زمانی که داستان و روایتی برای گفتن داشته باشد، زنده و پابرجا میماند.»