افزایش پنج برابری درخواست برای پیراهن شماره 7‏/ تب خیمنز در میلان: رکورد زلاتان شکسته شد!‏

ورزش سه چهارشنبه 17 بهمن 1403 - 20:08
سانتیاگو خیمنز، ستاره جدید میلان درحالیکه هنوز برای این تیم به ‏میدان نرفته موفق به رکوردشکنی در روسونری شد. ‏

به گزارش "ورزش سه"، میلان پنجره نقل و انتقالات ژانویه را با ‏خروجی‌های متعدد و چند ورودی جذاب بست. اما بدون شک ‏مهمترین ستاره‌ای که توسط میلان جذب شد سانتیاگو خیمنز بود. ‏

این مهاجم مکزیکی قرار است در نوک خط حمله جای خالی آلوارو ‏موراتا را پر کند. زمانی که موراتا در تصمیمی ناگهانی میلان را به ‏مقصد استانبول و گالاتاسرای ترک کرد روسونری معطل نکرد و خیمنز ‏را برای پر کردن جای خالی او به خدمت گرفت. ‏

این مهاجم مکزیکی با اینکه هنوز با پیراهن میلان به میدان نرفته ‏ولی موفق شده یک رکورد در باشگاه را بشکند. در میلان از شدت ‏علاقه هواداران به خیمنز به عنوان "سانتی‌مانیا" یا تب سانتیاگو یاد ‏می‌شود. ‏

هواداران روسونری آنقدر شیفته این ستاره جدیدشان هستند که برای ‏خرید پیراهن‌های او به فروشگاه‌های رسمی باشگاه هجوم آورده‌اند. ‏بر اساس گزارشها فروش پیراه‌های شماره 7 میلان از زمانی که انتقال ‏خیمنز قطعی شد به شدت افزایش یافت. در همان روزهای اول ‏درحالیکه پیراهن‌های با اسم او هنوز آماده نشده بود میلانی‌ها برای ‏خرید پیراهن ثبت سفارش اولیه کردند. فروش پیراهن‌های شماره 7 ‏میلان از زمان پیوستن سانتیاگو خمنز با رشدی 543 درصدی مواجه ‏شده و بیش از پنج برابر شده است. ‏

2144848

در تاریخ میلان بعد از جذب بازیکنان جدید هیچگاه شاهد چنین ‏افزایش فروشی برای پیراهن‌ او نبوده‌ایم. حتی زمانی که زلاتان ‏ابراهیموویچ به عنوان بازیکن به میلان برگشت هم پیراهن‌های او با ‏چنین حجم درخواستی مواجه نشده بود. به این ترتیب خیمنز با عبور ‏از رکورد زلاتان در حال حاضر رکورد فروش پیراهن تاریخ میلان در ‏روزهای اول پیوستن به این تیم را در اختیار دارد. ‏

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.