سود خالص شرکت در سال ۲۰۲۴ یک میلیارد و ۵۲۶ میلیون یورو (یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون دلار) بود که ۲۱درصد نسبت به سال ۲۰۲۳ افزایش داشت. این در حالی است که فراری سال گذشته ۱۳هزار و ۷۵۲ دستگاه خودرو تولید کرد که تنها ۸۹ دستگاه بیشتر از سال ۲۰۲۳ بود. از این تعداد ۵۱درصد مدلهای هیبرید و بقیه مدلهایی با موتور بنزینی بود. کاهش رونق در بازار چین در سال ۲۰۲۴ گریبان فراری را هم گرفت و این شرکت در چین، تایوان و هنگکنگ ۳۲۸ دستگاه خودرو کمتر فروخت.
در عوض فروش شرکت در بازارهای دیگر افزایش یافت. مدلهای پوروسانگوئه، روما اسپایدر و ۲۹۶ GTS مدلهای پرفروش فراری در سال ۲۰۲۴ بودند و آغاز تحویل مدلهای «۱۲ سیلندر» و SF۹۰ XX از نیمه دوم سال به افزایش درآمد کارخانه کمک کرد. فراری میگوید کسب مقام دوم در مسابقات فرمول یک هم باعث افزایش ۱۷ درصدی درآمدش از طریق حامیان مالی و تبلیغات در سال ۲۰۲۴ شد. بندتو وینیا، مدیرعامل فراری در گزارشی به سهامداران این کارخانه گفت که فروش امکانات سفارشی و شخصیسازی مدلهای فراری باعث شده تا بدون افزایش زیاد تولید درآمد شرکت بیشتر شود.
وینیا همچنین گفت که بسیاری از خریداران مشتری قدیمی هستند. به گفته او در سال ۲۰۲۴ حدود ۸۱درصد تولید به مشتریان قبلی فروخته شد که ۴۸درصد از آنها بیش از یک دستگاه فراری در کلکسیون خود دارند. فراری در سال ۲۰۲۲ برنامهای تدوین کرد که بر اساس آن قرار بود درآمد شرکت تا سال ۲۰۲۶ به ۶میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار برسد.
این کارخانه پیشبینی کرده امسال ۷ میلیارد دلار درآمد داشته باشد. فراری اعلام کرده که اولین مدل برقی خود را در روز ۹ اکتبر رونمایی خواهد کرد. انتظار میرود این خودرو که نامش هنوز اعلام نشده فروش بالایی داشته باشد. مدیران کارخانه پیشبینی کردهاند که مدلهای الکتریکی و هیبرید تا سال ۲۰۳۰ هشتاد درصد فروش شرکت را شامل شود.