به گزارش BBC کیت بدنه کاسلانی توسط دیوید اوبندورفر، مدیر طراحی کاسلانی و با همکاری بخش طراحی سیتروئن طراحی شده است. الهامبخش این طرح سیتروئن Type H است که در دهه چهل میلادی به بازار عرضه شد. این کیت از پنلهای فایبرگلاس ساخته شده که به بدنه پیچ میشود. به گفته کاسلانی پنلها سبک است و وزن ۴۷۱ کیلوگرمی خودرو را چندان تغییر نمیدهد. کاسلانی خودروی آماده را به قیمت ۱۳ هزار یورو (۱۳هزار و ۴۰۰دلار) میفروشد، اما خریداران میتوانند این کیت را جدا هم به قیمت پنج هزار یورو (۵هزار و۲۰۰دلار) برای سیتروئن امی بخرند. سیتروئن امی ۴سال است که به بازار آمده و خودروساز فرانسوی پاییز گذشته مدل جدید آن را معرفی کرد. این خودرو دو نفره است و سیتروئن میگوید آن را با الهام از مدل ۲CV طراحی کرده که در ایران با نام ژیان فروخته میشد.
موتور امی الکتریکی است و هشت اسب بخار قدرت دارد. خودرو با هر بار شارژ میتواند تا ۷۵ کیلومتر حرکت کند. حداکثر سرعت خودرو هم ۴۵کیلومتر در ساعت است. این خودرو در برخی کشورها به عنوان موتورسیکلت چهارچرخ شناخته میشود و نوجوانان ۱۴سال به بالا هم اجازه رانندگی با آن را دارند. سیتروئن میگوید در ۴سال گذشته ۶۵هزار دستگاه از مدل امی فروخته است.
خودروسازی کاسلانی توسط فابریتزیو کاسلانی تاسیس شده است. این شرکت به جز امی Type H، سه ون دیگر سیتروئن در محصولاتش دارد که بدنه آنها هم با الهام از مدل Type H تغییر داده شده است.