سفارش‌های تپسی‌فود در هفته دوم کمپین مشهد سه‌برابر شد

دیجیاتو سه شنبه 30 بهمن 1403 - 10:36
این کمپین که شامل ارسال رایگان سفارش‌ها می‌شود، تا ۱۵ اسفند ادامه خواهد داشت. The post سفارش‌های تپسی‌فود در هفته دوم کمپین مشهد سه‌برابر شد appeared first on دیجیاتو.

کمپین ۳۶۰ درجه «ارسال رایگان» تپسی‌فود در شهر مشهد از ۱۵ بهمن‌ماه آغاز شده و بر اساس گزارش‌ها، تعداد سفارشات ارگانیک در هفته دوم اجرای این کمپین، سه برابر افزایش یافته است.

این کمپین که شامل ارسال رایگان سفارش‌ها می‌شود، تا ۱۵ اسفند ادامه خواهد داشت. به گفته «امیرمحمد شادمهری»، مدیر ارشد بازاریابی تپسی‌فود، حدود ۸۰ درصد از بودجه کمپین در تبلیغات محیطی، ۱۵ درصد در تولید محتوا و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و ۵ درصد در تبلیغات دیجیتال هزینه شده است.

شادمهری درباره هدف این کمپین گفت: «در این کمپین، تلاش کرده‌ایم ارسال رایگان را به‌عنوان یک ارزش به کاربران اطلاع رسانی و در ذهن کاربران تثبیت کنیم. امکان ارسال رایگان نه‌تنها برای سفارش غذا، بلکه برای سایر سرویس‌های تپسی‌فود از جمله خرید قهوه، شیرینی، میوه، نان، پروتئین، آبمیوه و بستنی نیز فراهم شده است. هم اکنون امکان ارسال رایگان در شهرهای شیراز و تهران در سرویس نان نیز فراهم است. پیش از این نیز در شهر مشهد تنها سرویس نان رایگان بود.»

همچنین، در جریان این کمپین، تپسی‌فود فرصت تبلیغات را در اختیار برخی از تأمین‌کنندگان خود قرار داده است. در این راستا، محتوای مشترکی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که به گفته شادمهری، بدون دریافت هزینه از تأمین‌کنندگان و با هدف تقویت روابط تجاری انجام شده است.

کمپین ارسال رایگان تپسی‌فود در تاریخ ۱۵ اسفند، هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان، به پایان خواهد رسید. 

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.