کمپین ۳۶۰ درجه «ارسال رایگان» تپسیفود در شهر مشهد از ۱۵ بهمنماه آغاز شده و بر اساس گزارشها، تعداد سفارشات ارگانیک در هفته دوم اجرای این کمپین، سه برابر افزایش یافته است.
این کمپین که شامل ارسال رایگان سفارشها میشود، تا ۱۵ اسفند ادامه خواهد داشت. به گفته «امیرمحمد شادمهری»، مدیر ارشد بازاریابی تپسیفود، حدود ۸۰ درصد از بودجه کمپین در تبلیغات محیطی، ۱۵ درصد در تولید محتوا و بازاریابی شبکههای اجتماعی و ۵ درصد در تبلیغات دیجیتال هزینه شده است.
شادمهری درباره هدف این کمپین گفت: «در این کمپین، تلاش کردهایم ارسال رایگان را بهعنوان یک ارزش به کاربران اطلاع رسانی و در ذهن کاربران تثبیت کنیم. امکان ارسال رایگان نهتنها برای سفارش غذا، بلکه برای سایر سرویسهای تپسیفود از جمله خرید قهوه، شیرینی، میوه، نان، پروتئین، آبمیوه و بستنی نیز فراهم شده است. هم اکنون امکان ارسال رایگان در شهرهای شیراز و تهران در سرویس نان نیز فراهم است. پیش از این نیز در شهر مشهد تنها سرویس نان رایگان بود.»
همچنین، در جریان این کمپین، تپسیفود فرصت تبلیغات را در اختیار برخی از تأمینکنندگان خود قرار داده است. در این راستا، محتوای مشترکی در شبکههای اجتماعی منتشر شده که به گفته شادمهری، بدون دریافت هزینه از تأمینکنندگان و با هدف تقویت روابط تجاری انجام شده است.
کمپین ارسال رایگان تپسیفود در تاریخ ۱۵ اسفند، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، به پایان خواهد رسید.