شرکت تپسی با همکاری مجله «قلک»، نشریه ویژهای برای فرزندان رانندگان تاکسی اینترنتی منتشر کرده است.
به گزارش دیجیاتو، این مجله با هدف برقراری ارتباط عاطفی و فرهنگی با خانوادههای سفیران (رانندگان) و قدردانی از زحمات آنها طراحی و منتشر شده است.
بنابه اعلام تپسی، علاوهبر قدردانی از رانندگان و خانوادههای آنها، اهدافی همچون آشنایی کودکان با شغل رانندگی تاکسی اینترنتی، تقویت حس افتخار و همبستگی فرزندان با والدین و آموزش مفاهیم ایمنی و مسئولیتپذیری بخشی از اهدافی انتشار این نشریه ویژه است.
این مجله شامل بخشهای متنوعی است. سخن آغازین مجله را سیدمصطفی سیدحسینی، مدیرعامل تپسی، نوشته است. او در پیامی به به فرزندان رانندگان، به همکاری با خانوادههای آنها افتخار کرده و اهمیت شغل رانندگی تاکسی اینترنتی را توضیح داده است.
سیدحسینی در بخشی از این پیام نوشته است:
هر روز تعداد زیادی از آدمای این شهر تاکسی آنلاین میگیرن؛ دانشجویی که میخواد بره سر کلاس درسش، دکتری که میخواد به بیمارش برسه، مادری که میخواد از سر کار برگرده پیش بچهش و کلی آدم دیگه. حالا میدونی اگر رانندههای تاکسیهای آنلاین نباشن چی میشه؟ همه این آدما دیرشون میشه یا اینکه سختتر به مقصدشون میرسن.
ما در تپسی افتخار میکنیم که با بابا یا مامان تو همکاریم و دوست داشتیم تو هم اینو بدونی که چقدر این همکاری ارزشمنده.
در بخش دیگری از مجله، داستانها و خاطرات رانندگان تپسی نقل شده که نشاندهنده مسئولیتپذیری و تعهد آنها به مسافران است. هدف این داستانها آشنایی کودکان با چالشها و موفقیتهای شغل پدر یا مادرشان است.
آموزش مفاهیم ایمنی مانند بستن کمربند ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در قالب شعرهای کودکانه، تصاویر و داستانهای جذاب و بخش بازی و سرگرمی در این مجله برای فرزندان رانندگان تاکسیهای اینترنتی پیشبینی شده است.
همچنین نقاشیهایی از کودکان با موضوع تاکسی اینترنتی و رانندگان منتشر شده و به کودکان فرصت نمایش خلاقیتهایشان داده شده است.
این شماره از نشریه قلک در تیراژ هزار و ۵۰۰ نسخه فیزیکی در اختیار سفیران تپسی قرار گرفته و نسخهای دیجیتال در دسترس عموم است.