راه اندازی دفتر ارتباطات مردمی سازمان مدیریت بحران

خبرگزاری مهر سه شنبه 30 بهمن 1403 - 20:26
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در راستای تسریع در رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات مردمی در سراسر کشور، دفتر ارتباطات مردمی سازمان مدیریت بحران کشور راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ساجدی نیا، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در راستای تحقق اهداف عالیه سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و تسریع در رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات مردمی در سراسر کشور، دفتر ارتباطات مردمی سازمان مدیریت بحران کشور راه اندازی شد.

حسین ساجدی نیا با اعلام مطلب فوق گفت: آگاهی از بازخورد بیرونی فعالیت‌های سازمان در جامعه کمک شایانی به برنامه‌ریزی و ارائه خدمات بهتر به مردم می‌کند و در این راستا به لحاظ گستردگی ادارات استانی و دستگاه‌های وابسته، این دفتر جهت آگاهی از نظرات مردم در زمینه‌ها و مسائل مرتبط با مدیریت بحران کشور و اقدام در جهت برنامه ریزی‌های مناسب برای حل مسائل آنها ایجاد شده است.

دفتر ارتباطات مردمی این سازمان در ستاد مرکزی با شماره تلفن ۰۲۱۵۸۹۷۵۶۴۵ آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات هموطنان عزیز می‌باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.