به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ساجدی نیا، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در راستای تحقق اهداف عالیه سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و تسریع در رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات مردمی در سراسر کشور، دفتر ارتباطات مردمی سازمان مدیریت بحران کشور راه اندازی شد.
حسین ساجدی نیا با اعلام مطلب فوق گفت: آگاهی از بازخورد بیرونی فعالیتهای سازمان در جامعه کمک شایانی به برنامهریزی و ارائه خدمات بهتر به مردم میکند و در این راستا به لحاظ گستردگی ادارات استانی و دستگاههای وابسته، این دفتر جهت آگاهی از نظرات مردم در زمینهها و مسائل مرتبط با مدیریت بحران کشور و اقدام در جهت برنامه ریزیهای مناسب برای حل مسائل آنها ایجاد شده است.
دفتر ارتباطات مردمی این سازمان در ستاد مرکزی با شماره تلفن ۰۲۱۵۸۹۷۵۶۴۵ آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات هموطنان عزیز میباشد.