به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هادی حق بین افزود:سامانه ۱۳۷ بازخورد واقعی وضع شهر را نشان میدهد بر همین اساس باید همه نیروهای شاغل در شهرداری با آگاهی کامل به وظایفشان، تلاش کنند تا رضایت حداکثری شهروندان حاصل و پیامها کاهش پیدا کند.
وی بیشترین کاهش را شامل موضوعاتی از جمله رفت و روب، حمل زباله و نخاله، ایمن سازی، آلودگی صوتی و تخلفات ساختمانی دانست و گفت: سعی خواهیم کرد با تلاش بیشتر نیروها طی دو ماه آتی این آمار کاهش چشمگیری پیدا کند.
رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران، نیز در این جلسه گفت: در سال گذشته روزانه ۹ هزار پیام از طرف شهروندان شهر تهران در سامانه ۱۳۷ پلاس ثبت شد که امسال این تعداد به ۴ هزار پیام رسید و کاهش پیام نقطه مثبت در این سامانه است.
مهدی وحدتکار افزود: با ادغام دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در حدود ۳۲ عنوان سرفصل شد که شهروندان پیامهای خود را بر اساس این سرفصلها ارایه میدهند.