ری‌برندینگ نماینده رسمی کاسیو در ایران در آستانه سال نو

دیجیاتو سه شنبه 14 اسفند 1403 - 11:11
هویت بصری جدید پوزیترون با تگ‌لاین «آنباکس به شادی»‌ The post ری‌برندینگ نماینده رسمی کاسیو در ایران در آستانه سال نو appeared first on دیجیاتو.

«پوزیترون» به عنوان نماینده رسمی کاسیو در ایران و برندهای دیگری چون بلکین، هانیول، پرومیت و فورس از ری‌برندینگ خود در آستانه سال جدید خبر داد.

این شرکت که علاوه بر واردات و عرضه ساعت کاسیو، در حوزه کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل فعال بوده است، اعلام کرد که از هویت بصری جدید خود با تگ لاین «آنباکس به شادی»‌ که حول محور  «رضایت مشتری» و «تامین کالاهای با اصالت» شکل گرفته، رونمایی کرده است.

طبق اعلام این شرکت تغییر در هویت برند و بازتعریف ارزش‌ها و تعهد برند بر اساس خلائی که در بازار وجود داشته و بازتعریف مخاطبان هدف صورت گرفته و در گام نخست کانسپت فروشگاهی این برند بازبینی شده و از خلال این بازبینی لزوم ری‌برندینگ پوزیترون احساس شده است.

به گفته مدیر مارکتینگ پوزیترون، در فرایند اجرایی، تحقیقات گسترده‌ای در خصوص نیازمندی مشتریان و خلا موجود انجام شده و از این مسیر به دو ارزش اصلی برند پوزیترون یعنی «رضایت مشتری» و «اصالت» کالا  خلق شده است.

پوزیترون در این مسیر به توسعه کسب‌وکار خود  پرداخته و علاوه بر توسعه فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین خود، به منظور تکمیل زنجیره ارزش برای مشتریان، گارانتی و خدمات مشتریان  خود را در کنار راه حل‌های تامین مالی و تنوع بخشیدن به روش‌های پرداخت در حوزه تجارت الکترونیک بازتعریف کرده است.

این برند از ورود به حوزه کالاهای سبک زندگی اعم از سفر، زیورآلات، وسایل مراقبت شخصی و لوازم خانگی کوچک و کاربردی خبر داده است.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.