«پوزیترون» به عنوان نماینده رسمی کاسیو در ایران و برندهای دیگری چون بلکین، هانیول، پرومیت و فورس از ریبرندینگ خود در آستانه سال جدید خبر داد.
این شرکت که علاوه بر واردات و عرضه ساعت کاسیو، در حوزه کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل فعال بوده است، اعلام کرد که از هویت بصری جدید خود با تگ لاین «آنباکس به شادی» که حول محور «رضایت مشتری» و «تامین کالاهای با اصالت» شکل گرفته، رونمایی کرده است.
طبق اعلام این شرکت تغییر در هویت برند و بازتعریف ارزشها و تعهد برند بر اساس خلائی که در بازار وجود داشته و بازتعریف مخاطبان هدف صورت گرفته و در گام نخست کانسپت فروشگاهی این برند بازبینی شده و از خلال این بازبینی لزوم ریبرندینگ پوزیترون احساس شده است.
به گفته مدیر مارکتینگ پوزیترون، در فرایند اجرایی، تحقیقات گستردهای در خصوص نیازمندی مشتریان و خلا موجود انجام شده و از این مسیر به دو ارزش اصلی برند پوزیترون یعنی «رضایت مشتری» و «اصالت» کالا خلق شده است.
پوزیترون در این مسیر به توسعه کسبوکار خود پرداخته و علاوه بر توسعه فروشگاههای فیزیکی و آنلاین خود، به منظور تکمیل زنجیره ارزش برای مشتریان، گارانتی و خدمات مشتریان خود را در کنار راه حلهای تامین مالی و تنوع بخشیدن به روشهای پرداخت در حوزه تجارت الکترونیک بازتعریف کرده است.
این برند از ورود به حوزه کالاهای سبک زندگی اعم از سفر، زیورآلات، وسایل مراقبت شخصی و لوازم خانگی کوچک و کاربردی خبر داده است.