افشای راز اتمام سریع بلیت های قطار ؛ ربات یا ...

همشهری آنلاین جمعه 17 اسفند 1403 - 10:00
به گفته مدیرعامل سابق راه‌آهن از ابتدای حضور مدیرعامل جدید، نصف ظرفیت بلیت ها از فروش اینترنتی کم و به آژانس‌ها اختصاص داده‌ شد.

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سید میعاد صالحی مدیرعامل سابق شرکت راه‌آهن در یادداشت کوتاهی نوشت: «سرکار خانم صادق مالواجرد لطفا با مردم صادق باشید. ربط دادن مشکل کمبود بلیط قطار ایام نوروز به ربات‌های شب‌کار، از ناآگاهی ست یا ناصادق بودن؟ از ابتدای حضور مدیرعامل منصوبتان در راه‌آهن، نصف ظرفیت بلیط‌ها را از فروش اینترنتی (مردم) کم نموده و به آژانسها (تور و...) اختصاص داده‌اید».

این اظهارنظر صالحی در حالی صورت گرفته است که پیش‌فروش‌های اخیر بلیت قطار، با کمبود بلیت و نارضایتی مسافران همراه بوده است.

به گفته مسافران، فروش ترکیبی (اینترنتی و حضوری) بلیت‌های مسافری که از سال گذشته اجرا شده است، تهیه بلیت را برای آن‌ها دشوار کرده و عملا آن‌ها به بلیت مقرون به صرفه خود نمی‌رسند.

این موضوع در صورتی اتفاق افتاده که در کسری از دقیقه اول ارائه بلیت قطارهای مسافری اسفندماه، مسافران با پیغام متعدد «تکمیل ظرفیت» یا «تمام شد» برای بلیت‌های کمی اقتصادی‌تر (زیر ۱ میلیون تومان) روبرو شده بودند.

در مورد بلیت‌های قطار نوروز نیز گفته می‌شود ۳۲ میلیون تقاضا برای سفر با قطار در آستانه نوروز وجود دارد که فقط دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر (حدود پنج درصد) موفق به خرید بلیت شده‌اند و این یعنی حدود ۳۰ میلیون نفر از خرید بلیت جا مانده‌اند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.