به گزارش خبرنگار مهر، علی حاجیان مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری اصفهان عصر یکشنبه در آئین بهره برداری از خدمات الکترونیکی آرامستان باغ رضوان و افتتاح ساختمان اداری خدمات امور متوفیان و مجموعه فروشگاهی حیات که با حضور شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: راهاندازی این ساختمان یکی از خواستههای مردمی بود زیرا این مکان تا دفتر امور متوفیان ۸۰۰ متر فاصله بود؛ از این رو نیاز بود ارائه خدمات الکترونیکی از این محل و در نزدیکی سالن تطهیر انجام شود تا رفت و آمد مراجعه کنندگان تسهیل شود.
وی خاطرنشان کرد: این ساختمان با کمک بخش خصوصی ۶ ماهه احداث شد و از همه امور متوفیان در این مکان انجام میشود و هادیان ما در انجام همه اقدامات خانواده متوفیان را تا پایان همراهی میکنند.
مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری اصفهان به الکترونیکی شدن امور و خدمات این سازمان اشاره کرد و گفت: پیشتر مردم پس از دفن متوفی خدمات از سازمان دریافت میکردند اما سه سال زمان بُرد تا تمام خدمات باغ رضوان مانند جستجوی متوفی، خرید مزار، خدمات مجلس و تشریفات و … به صورت الکترونیکی و در یک اپلیکیشن انجام شود.
حاجیان اضافه کرد: با راهاندازی این اپلیکیشن اکنون مردم تمامی این خدمات را در باغ رضوان برای متوفی یکجا دریافت میکنند و یک واریز انجام میدهند.
به گفته وی، این اپلیکیشن تاکنون نزدیک به ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان تراکنش مالی داشته است.
مدیرعامل آرامستانهای شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه راهاندازی پروژههای زیست محیطی، ارائه خدمات ۲۴ ساعته و راه اندازی جایگاه سوخت CNG، باغ رضوان را به آرامستانی منحصر بفرد در کشور تبدیل کرده است، گفت: شفافیت، صداقت و عدالت از خواستههای مردم بود که امروز این اتفاق در این مجموعه عملی شده و عدالت بین مردم و مسئول، آشنا و غیرآشنا رعایت میشود.