به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از دیجیاتو، باوجود کاهش شدید فروش، اپل همچنان جایگاه خود را بهعنوان بزرگترین برند در بازار ساعتهای هوشمند حفظ کرده است. طبق دادههای منتشرشده، اپل هنوز با سهم ۲۲ درصدی بازار، پیشتاز این حوزه است. اما سؤالی که مطرح میشود این است که اپل میتواند این جایگاه را در سالهای آینده حفظ کند یا خیر، بهویژه باوجود رقابت فزاینده در بازار ساعتهای هوشمند.
در کنار کاهش فروش اپل، رقبا بهشدت درحال رشدند. شیائومی بهویژه سال ۲۰۲۴ شاهد رشد چشمگیری بوده است. این برند با ارائه محصولات جدید و مقرونبهصرفه، به رشد ۱۳۵ درصدی دست یافته است.