(تصاویر) گودزیلای ژاپنی به یک شاسی‌بلند تبدیل شد!

فرارو یکشنبه 03 فروردین 1404 - 19:17
این SUV منحصر‌به‌فرد در صفحه فیس‌بوک K ۱ Racing، یک فروشگاه مستقر در مالزی ظاهر شد. ویدیو‌های موجود در این صفحه یک سیستم اگزوز سفارشی با چهار لوله را نشان می‌دهند که به مورانو صدایی می‌دهد که مشابه GT-R است. پست‌های منتشر شده هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات فنی خودرو ارائه نمی‌دهند.

پروژه جدیدی از تبدیل خودرو‌ها در جریان است که استایل تهاجمی یک سوپراسپرت را با کاربردی بودن یک SUV ترکیب می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، در حالی که نیسان اخیراً سفارشات GT-R R ۳۵ را متوقف کرده است، این خودروی اسپرت همچنان طرفداران پر و پا قرصی در سراسر جهان دارد. یک طرفدار مالزیایی اشتیاق خودش را به مرحله جدیدی رسانده و یک GT-R تقلبی بر پایه مدل مورانو ساخته است که استایل تهاجمی گودزیلای ژاپنی را با کاربردی بودن یک SUV ترکیب می‌کند.

حجم بالای تغییرات ظاهری نشان می‌دهد که این یک تبدیل ساده نیست. از آنچه از عکس‌ها می‌توان فهمید، فقط شیشه‌ها و ستون‌ها از مدل مورانو منتقل شده‌اند که نشان می‌دهد چقدر تلاش برای این دگرگونی صرف شده است.

قسمت‌های جلو و عقب به طور کامل بازطراحی شده و از خطوط خاص R ۳۵ الهام گرفته‌اند. جلوپنجره و ورودی‌های سپر جلو شبیه به دومین فیس‌لیفت GT-R هستند که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد، در حالی که چراغ‌های جلو و عقب ظاهراً از مدل‌های قبلی گرفته شده‌اند.

قسمت عقب برای جای دادن دو اسپویلر گسترش یافته است. با این حال با توجه به شکاف‌های پنل، به نظر می‌رسد که درب عقب دیگر باز نمی‌شود و تنها راه دسترسی به قسمت بار از داخل کابین است.

(تصاویر) گودزیلای ژاپنی به یک شاسی‌بلند تبدیل شد!

کیت بدنه شامل گلگیر‌های جلو و عقب پهن‌تر می‌شود، البته وقتی در کنار ارتفاع زیاد از سطح زمین SUV و لاستیک‌های ضخیم و دیواره‌ای آن ترکیب می‌شوند، کمی نامناسب به نظر می‌رسند. سازنده ممکن است مجموعه‌ای جدید از رینگ‌های آلیاژی و یک رنگ جدید و چشمگیر را برای رفع این نقص در نظر بگیرد. 

(تصاویر) گودزیلای ژاپنی به یک شاسی‌بلند تبدیل شد!

این SUV منحصر‌به‌فرد در صفحه فیس‌بوک K ۱ Racing، یک فروشگاه مستقر در مالزی ظاهر شد. ویدیو‌های موجود در این صفحه یک سیستم اگزوز سفارشی با چهار لوله را نشان می‌دهند که به مورانو صدایی می‌دهد که مشابه GT-R است. پست‌های منتشر شده هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات فنی خودرو ارائه نمی‌دهند.

(تصاویر) گودزیلای ژاپنی به یک شاسی‌بلند تبدیل شد!

نسل اول مورانو در سال ۲۰۰۲ معرفی شد و پلتفرم خود را با نسل سوم آلتیما و نسل ششم ماکسیما به اشتراک گذاشت. زیر کاپوت، نسخه ضعیف‌تر موتور ۳٫۵ لیتری V ۶ تنفس طبیعی ۳۵۰ Z قرار داشت که ۲۴۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کرد. در مقابل، موتور ۳٫۸ لیتری V ۶ توربوشارژ دوقلو GT-R بسته به سال و نوع آن، از ۴۷۳ اسب بخار تا ۶۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

باید منتظر ماند و دید که نسخه نهایی این پروژه از چه پیشرانه و ظاهری استفاده خواهد کرد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.