طیق اطلاعات به دست آمده، در تعطیلات نوروز علیرضا نصیری، سرپرست اداره کل راه آهن استان هرمزگان خیلی مصرانه از یکی از شرکتهای فعال و قدیمی تخلیه و بارگیری در منطقه ۱۷ هکتاری اسکله شهید رجایی بندرعباس درخواست کرد که بیل مکانیکی خود را از سکوی خط ۴ مانوری (۱۷ هکتاری) پایین آورده و آن سکو را به شرکت دیگری با نام «زرین الماس خیلیج فارس ایرانیان» تحویل دهد.
به گزارش سرویس اقتصادی تابناک، حالا باید دید علت چنین درخواستی از سوی این مقام مسئول چیست و شرکت زرین الماس خیلیج فارس ایرانیان چه منافع یا ارتباطی برای سرپرست اداره کل راه آهن استان هرمزگان دارد؟
سوالی که در این میان مطرح می شود این است که آیا این مقام مسئول به قدری بی دغدغه هستند که خودشان شخصا پیگیر این مسئله بودند و زحمت تهدید کردن شرکت مذکور را کشیدند؟
از سویی دیگر، روز جمعه هشتم فروردین به شرکت مذکور اعلام کردند که در صورتی که سکو را تحویل ندهند، شنبه(نهم فروردین) با حکم قضایی از آن شرکت تحویل می گیرند! وی حرف را در زمان کوتاهی به عمل رساند و نهم فروردین با حکم قضایی به خواسته خود رسید!
سرعت بالا در رسیدگی!
البته جای بسی خوشحالی است که سرعت سیستم قضایی برای رسیدگی به پرونده ها آن در تعطیلات نوروزی بالاست و در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد صدور حکم هستیم! باید پرسید آیا اطلاعات غلط در اختیار سیستم قضایی قراردادن و دخالت کردن در کار سازمان دیگر کار درستی است؟!
به گزارش تابناک، لازم به یادآوری است تخلیه و بارگیری ریلی در حیطه مسئولیتهای سازمان بنادر و دریانوردی است و اصلا به راه آهن مربوط نمی شود، در این بین وظیفه راه آهن تنها بررسی و ثبت ساعات ورود و خروج واگن هاست، نه تخلیه و بارگیری آن ها حال چرا چنین پیگیری آن هم به طور جدی در تعطیلا نوروزی از سوی عالی ترین مقام اجرایی راه آهن استان، جای تعجب دارد!