۹۵۰۰ تماس مشاوره‌ای در حوزه آسیب‌های اجتماعی در ایام نوروز

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 فروردین 1404 - 16:19
مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد: در ایام نوروز، بیش از ۹۵۰۰ تماس از طریق خط ارتباطی ۱۵۷۰ توسط مشاوران پاسخ داده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه سادات ابراهیمی مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، با اشاره به فعالیت خط ملی نماد (۱۵۷۰) در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: با توجه به اهمیت حفظ و ارتقای سلامت روان دانش‌آموزان و اجرایی شدن نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان؛ پیگیری‌های لازم به جهت روزآمدسازی انتقال تماس و امکان پاسخگویی ۲۲۰ مشاور متخصص و مجرب آموزش و پرورش از طریق خط ملی ۱۵۷۰ ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: از ۲۹ اسفند هم‌زمان با شروع تعطیلات رسمی نوروز تا پایان ۱۵ فروردین مشاوران با ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره و مداخله در فوریت‌ها از طریق خط ارتباطی ۱۵۷۰ پاسخگوی بیش از ۹۵۰۰ تماس بودند.

ابراهیمی تصریح کرد: فعالیت این خط در مقایسه با سال گذشته از ۱۲ ساعت به ۱۶ ساعت ارائه خدمات در طول روز ارتقا یافت و تعداد افراد دریافت خدمات مشاوره تلفنی از ۳۵۸۴ نفر در نوروز ۱۴۰۳ به ۹۵۰۴ نفر در نوروز ۱۴۰۴ رسید که مؤید رشد ۱۶۵ درصدی بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.