دیجی‌کالا؛ برندی که دیگر دوست داشتنی نیست

تابناک شنبه 23 فروردین 1404 - 20:21
سال ها قبل دیجی کالا به خاطر نوع فعالیت و سبک تازه ای که در عرصه تجارت الکترونیک آورد محبوب ایرانیان بود.

به گزارش «تابناک» به نقل از نیمروز، با افزایش تعداد مشتریان دیجی کالا، رفته رفته میزان خدمات دهی این سایت کاهش یافت تا جایی که در شرایط فعلی میزان نارضایتی از این سایت فروشگاهی به اوج خود رسیده است.

فروش کالاهای با کیفیت پایین، ناموجود کردن سفارش و موجود شدن آن با قیمت بالاتر، پشتیبانی نامناسب و ضعیف و قیمت بالا و هزینه ارسال نجومی و شگردهای متقلبانه در فروش و ارسال کالا از جمله موارد نارضایتی مشتریان دیجی کالا به شمار می رود.

به نظر می رسد مدیران این سایت خوشنام سالهای دور ضرورت دارد با بازنگری در میزان خدمات و بررسی شکایات و نارضایتی ها نسبت به بهبود شرایط خود اقدام کنند در غیر این صورت رقبای تازه جای آن را خواهند گرفت.

دیجی کالا با افزایش دایره فعالیت هایش در عرصه های گوناگون و با فروشندگان متعدد عملا قادر به ارائه خدمات نیست و خلف وعده و لغو سفارش به دلایل مختلف به روتین خرید از این فروشگاه تبدیل شده است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.